معرفی انواع حمله ها
نوشته شده توسط : رامتین رضوانی

معرفی انواع حمله ها انواع حمله ها
زمانی که می خواهید به جایی حمله کنید 3 گزینه پیش روی شماست:
پشتیبانی: در واقع این مورد برای فرستادن سربازان به دهکده ای برای حمایت از اوندهکده انجام میشه و تا زمانی که نخواهید اونها رو برگردانید ، اونجا میمونن و البته از موجودی گندم اون دهکده استفاده می کنند.
هم شما می تونید اونها رو برگردونید ، هم صاحب دهکده دوم.
حمله( Normal attack ) این حمله در مواقعی استفاده میشه که بخواهید سربازهاتونتا آخرین نفس با سربازهای طرف مقابل بجنگند ، خب احتمال این هم وجود دارهکه همه سربازهاتون بمیرن.
غارت ( Raid attack ) در ایننوع حمله که متداولترین نوع حمله هم هست ، این اجازه رو به سربازاتونمیدید که اگه تونستن فرار کنن این حمله به طور معمول برای دزدی و غارتمنابع طرف مقابل استفاده میشه .
توجهداشته باشید جاسوسان ( که برای جاسوسی و گزارش میزان منابع و تعدادسربازان طرف مقابل و یا تعداد سربازان و عوامل دفاعی موجود در شهر طرفمقابل ازشون اسفاده میشه ) تنها به صورت غارت باید فرستاده بشن و درصورتیکه طرف مقابل جاسوس نداشته باشه ، به هیچ وجه متوجه حمله ی جاسوس شمانخواهد شد . و همینطور برای حمله با استفاده از کاتا یارم ( اولی برای تخریب ساختمانها و دومی برای تخریب دیوار شهر ) فقط بایداز حمله نرمال استفده کنید.
تا زمانی که بازی منطقی انجام میدید لزومی به استفاده از کاتا یا رم نیست . حداقل در اوایل بازی
-
معرفی ابزار های کمکی ( اسکریپتها و بات ها ) ابزارهای کمکی
یه سری ابزارها وجود دارند که باعث میشن راحتتر بتونید تراوین بازی کنید . البته استفاده از این ابزار بر خلاف قوانین بازی هستند .فقط محض آشنایی شما اینها رو براتون نام می برم .

· استفاده از add onهای فایرفاکس و یکسری اسکریپتهای مربوط به تراوین .
· استفاده از بعضی سایتها برای track کردن بازیکنان ، بررسی و تجزیه و تحلیل وضعیت بازیکنان و اتحادها ومیزان فعالیت آنها . پیدا کردن کروپ لند و غیره .
· استفاده از برنامه هایی خاص برای انجام دادن اتوماتیک ساخت و سازها در زمانی که خودتون مشخص میکنید ، حتی اگر خودتون پای سیستم نباشید .
__________________

Online-DL آنلاین نیست.  





:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 20 / 5 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: